Sri Lanka - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Kimber en Frank - WaarBenJij.nu Sri Lanka - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Kimber en Frank - WaarBenJij.nu

Door: Kimber

Blijf op de hoogte en volg Kimber en Frank

08 Februari 2015 | Nederland, Tilburg

Hoi allemaal!

Zo'n 1,5 jaar geleden hebben jullie onze Vietnamese avonturen op de voet gevolgd. Over 2,5 week stappen wij opnieuw in het vliegtuig voor een mooie reis. Dit maal gaan wij het bijzondere Sri Lanka verkennen! We zijn van plan om hier weer een aantal leuke posts te schrijven. Mocht je geen zin hebben in onze verhalen, dan is nu je kans om je af te melden voor onze mailing. Vind je het wel leuk om te lezen in welke bijzondere situaties we ons gegarandeerd weer zullen manoeuvreren? Laat je dan lekker aangemeld staan voor de mailing.

Groetjes,
Frank en Kimber

• 08 Februari 2015 - 13:45

Saskia:

Yessss hier hoopte ik al op haha. Super tof!! Ik kijk nu al zo uit naar jullie verhalen. Jullie komen vast weer in de meest geweldige situaties terecht haha. Alvast een hele fijne reis!

• 08 Februari 2015 - 14:30

Margot :

Jaaaa leuk! :)

• 08 Februari 2015 - 14:30

Esther:

Kei leuk! Nu kan ik weer meegenieten van jullie reisverhalen! Heerlijk! Ik kijk er naar uit!

• 08 Februari 2015 - 14:35

Kristel:

Jeej super leuk dat er weer verslagen online komen! Heb er nu al zin in.
    Veel plezier met de voorbereidingen ;)

• 09 Februari 2015 - 11:45

Irene:

Leuk! Ik ga jullie weer volgen. Mocht ik jullie niet meer spreken. Een hele goede reis en een fijne vakantie. Geniet ze!!

Tags: sri lanka